söndag 18 januari 2009

Oväntat besök!

Igår lördag fick jag besök!! Faster Mona och farbror Classe kom och hälsade på mej (tror inte dom kom för att hälsa på mamma och pappa liksom....). Dom är så lekfulla (annat ord för barnslig..) att jag nästan måste säga till att dom ska sluta leka med mina leksaker. Förmodligen en av anledningarna till att dom kommer förutom att dom självklart vill träffa mej. Jag gav bort några kosar som tack för besöket!

Faster har tagit bilderna till dagens inlägg!


Brrrrrrrrrum säger mitt tåg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag önskar jag också hade kunnat följt med till dig knarten. men jag var tvungen att jobba, behöver ju lite pengar borta i karlstad. du förstår om några år ;) kramar

Anonym sa...

att jag tyckte att det va bra att Erica inte va med. Det blev mer kosar till mig.