onsdag 22 oktober 2008

Tuffa mej!

Haha tuffa mej va hos doktorn igår och fick spruta och tuffa mej sa bara aahhhuhumm. Sen fick det va med det. Jag fick klä av mej näck för den där systern också (syster till vem??? ) och hon vägde och mätte mej. 9,35 kg och 74cm lång. Jag har växt 4cm den senaste månaden! Mamma säger jag har fått långa ben (och långa fingrar....).

I lördags va jag hos mina kusiner Edward och Halvard. Det har jag ju helt glömt bort att berätta! Det är ju roligt att träffa familjen. Jag tror dom också gillar mej för dom dullar väldigt med mej iallafall! Och tant Kjersti måste jag ju bara skratta åt.. hihihihiii hon får mej att skratta så!! hihihi.
Farbror Leif va med också. Jag kunde inte sova i bilen för jag va tvungen att smila till honom hela tiden. Tjing!

Inga kommentarer: