fredag 24 oktober 2008

Till information

Efter den bedrövliga och på mammas vägnar sorgliga vante-incidenten (det är ju enligt knartebalken förbjudet att använda strumpor i brist på vantar..) så kan jag numera meddela att jag har upptill flera par vantar. Min ack så omtänksamma omgivning har insett det skriande behovet och tagit aktion.

Vantekontot består numera av 6 par: (från vänster mot höger)

1. Det första paret som kom på villovägar
2. Ett bamsegossigt par med tummen på som jag har fått av tant Mona! Bästa paret!
3. Tumvantar fådda av mamma (dåligt samvete kan jag tänka mej hrmfp..)
4. Tumvantar ärvda av mina kusiner Edward och Halvard (mycket omtänksamt)
5. Ytterligare ärvda tumvantar (stora, men jag äter ju gröt så..)
6. Tumvantar köpta av pappa. Verkar helt ok.

Inga kommentarer: