lördag 18 oktober 2008

Helg igen!

Hej hej!
Nu har det blivit dåligt med blogging. Huff huff..
Jag va en tur hos Bestefar Odd (inte farfar Odd) i torsdags, annars har vi tagit det lite lugnt här hemma. Mamma tog en bild på mej ute i höstsolen i går. Bestemor har stickat min fina jacka! Jag har mössa med tummen på. Inte för att jag vet vem den där tummen är men pappa tycker det är jätteroligt att jag har mössa med tummen på.. Det va förövrigt han som kjöpte den till mej.

Kan vidare rapportera att knartebalken efterlevs numera. Jag har fått ganska god mat och jag har inte behövt ha på mej strumpor istället för vantar...

Förresten, tant Mona och farbror Classe va här igår. Det va mysigt! Jag trodde att dom skulle va kvar här i morse när jag kom ner för dom satt i soffa när jag nattade. Är så himla kul med besök. Ni förstår väl att jag blir lite trött på morsan och farsan..

Inga kommentarer: