tisdag 28 oktober 2008

Nu ska jag ta magistern!

Är det inte ett simskolemärke som heter så? Hur som helst, jag och faster Mona kollade på babewasshj i lördags och jag insåg då att jag måste lära mej simma om jag ska kunna impa på tjejerna! Så idag har jag varit på simskola (babysim heter det visst men det låter bättre med simskola..) Det är faktisk en hel del tjejer där visade det sej så nog kom jag helt rätt. Tog tillfället i akt och låg alldeles dryp still i duschrummet för att kolla in allt som hände där. Men väl i bassängen plaskade jag så det stod härliga till! Det va grymt roligt och jag träffa en tjej med bruna ögon... Så nu är det magistern som står på planen nästa tisdag.
Tränar i badkaret här hemma under tiden. Pappa badar mej varannan dag och det är sköööönt!

Inga kommentarer: