onsdag 8 oktober 2008

Knartebalken §2

Enligt Knartebalken §2 har mamma fixat riktig smaskig middag idag! Jag fick fiskepudding (flötepudding för flötepusar som jag..) med vit sås som hon gjort. Till det fick jag pure gjort av gröna ärtor och det va sååå himla smaskens! Det vill jag ha oftare. Det som morsan fixar till är inte så illa faktisk. Köttfärssåsen va sådär men morotspure och ärtepure är hon en hejare på. Också fiskepuddingen idag såklart!

Hon har rättat till lite av fadäsen igår med strumpor som vantar...
Ok då, hon blev kanske förlåten igår kväll när jag va ledsen.. Då va hon bra å ha.. Hon och snuttis. (den funkar hör och häpna helt okej fast den blev tvättad..)

Ikväll ska jag se på Bonde söker fru. Tänkte att jag kanske kan hitta en riktig bonnatös där med egen traktor och en stor gård! Dä vöre grejer dä!

Inga kommentarer: