lördag 4 oktober 2008

Hoppgunga!





Hoj folkens!

Har Ni varit på Mârten idag? Jag har inte det.. Jag har testat min hoppgunga för första gången på riktig. Har prova förut men då va jag så liten.. (ja jag har varit mindre...)



Det va så himla kul!! Jag stod liksom på egna ben!! Och pappa gunga mej fram och tillbaka så det killade i magen och jag skrattade högt!!

Det svänger runt lite hit och dit men det gör inget. Hihi!




Vi tog en sväng till faster Mona och Classe också. Jag har aldrig varit där så det var på tiden. Det gick bra att sova där så snart ska jag åka dit och stanna över natten eller så. Tycker om dom! Gott att sitta i knä hos Classe-basse. Undrar om jag får kalla honom för farbror? Har ju ingen farbror bara onklar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Knarten
Du får kalla mig precis vad du vill.
Hellre farbror än onkel "skrue" 8-)

Har morsan spela nöe musik för dig
hompetiten hompetaten kanske.
Ska ja va ärlig så tyckte jag inte att det va nöe så värst bra.

Jag tror att du blir en rocker som gillar Elvis.

Nä no ska jä göre annat.
Ses!
Classe

Knartens lillasyster sa...

Du är ju en underlig skrue...
Hompetitten hompetatten är den näst bästa låten som finns! Särskilt efter maten för då skumpar alla otäcka rapar upp!
Den bästa är för övrigt papegöye-sangen! Den är om papegojan i Kardemomma by.