söndag 12 oktober 2008

Lägesrapport!

Just nu är läget horisontalt....

Jag vilar upp mej efter dagen igår då jag höll igång hela dagen och totalvägrade att sova helt från morgonen av. Jag och mamma va en snabbis i stan (hade punka på mitt rullande behändiga fordon som jag gärna sover ute i) så vi fixade det. Skulle ju givetvis in på en mataffär också.. tyyyypisk. Men jag fattade mod, sjöng högt och ljudligt, pratade ännu högre och charmade alla som va efter oss i kön till kassan. Tjohej! Mamma pinnade på som busen där inne i affär'n...

Fick en riktigt smaskig middag igår också och då trodde dom att jag skulle sova i flera timmar men där tog dom minsann fel.. igen. Jag orkade till och med hålla mej vaken genom hela kvällsgröten och härjade även friskt ett tag därefter men sen blev nog mamma och pappa trötta för då bars jag upp i sängen där jag inte hade andra val än att sova. Suck..
Men idag vilar jag alltså.

Inga kommentarer: