fredag 26 mars 2010

Nu är Ni nyfikna va???

Ok. Jag har haft dragning!
Det rätta svaret är förstås att jag vill ha en traktor på gröten min. Gärna lite mer detaljerad än den på bilden (för då blir det mer sylt...)

Jag fick dra en lapp ur min matskål. Visst är det rätt naturligt att tro att det som finns i den är ätbart???????
Nåja, pappa knyckte lappen och jag upptäckte att det sto ett namn på den.
Taaaadaaaa! Den formodat lyckliga vinnaren är MORMOR! Grattis!

Sorry Classe-kompis.....
Och priset har mamma fixat. Det är ett påskebrev med en påse chokladägg inuti.



Trevlig helg och tack for att Ni gissade! Mina trogna läsare är världens bästa blogg-läsare!!

2 kommentarer:

Mormor sa...

Hei Knarten!
Du var jamen flink som som fant lappen med mitt navn på.
God påske til alle som var med!

Classe sa...

Hej Knarten

Grattis till Mormor.

Jag får hoppas på bättre tur nästa gång.