lördag 20 mars 2010

Äntligen vår!

Idag har snön försvunnit från min sandlåda!!!

Världens bästa fille-onkel har skottat åt mej! Äntligen kom sandlådan fram. Den har jag längtat efter! Vilket hästjobb han gjorde! Först skottade han fram min gunga och jag gungade och tjo-hooade högt högt högt! Sen skottade han fram min sandlåda också och sanden var inte helt fastfrusen som tur va.

Det är faster som har tagit bilderna av mej.

Lyckliga jag somnade som en liten timmerstock på en timmerbil. Hihihii jag ska drömma om dej Classe!

2 kommentarer:

Classe sa...

Hej Knarten.

Klart att du måste ha grejerna i ordning nu när man kan vara ute hela dagen.
Kan du ta till vara på spaden som jag hade med jag glömde den.
Om du vill så får du låna den hur mycket du vill.

Koooozzz

Knartens lillasyster sa...

Jag ska ha koll på din spade kompis!