söndag 7 mars 2010

Grillsesong

Nu har grillsesongen börjat på allvar.
Igår kom faster och kidnappade mamma och drog iväg med henne. Jag fick en bok i utbytte. Det var kanske lite snålt byte men jag kom snabbt över det.
Hann läsa lite i traktortidningen för henne innan dom drog.


Jag och pappa åkte till farmor och grillade korv ute i solen. Det var perfekt!
Turligt nog så lämnade faster tillbaka mamma strax innan jag skulle sova natten (så jag fick en nattakos).


Idag har jag varit ute och grillat korv igen. När korven tog slut så fick jag pannkakor skickat ut till mej. Sen kom grannvoffsingen Tessie och jag bjöd henne på lite pannkaka också. Fint att vara ute nästan hela dagen. Det blev INTE soffan idag...




Efter tuppluren ute tog jag med mej fyrhjulingen inn. Tog några varv inne men det blev väldigt mycket ljud, slirade runt mest hela tiden. Halkigt på golvet. Tur att pappa har köpt hörselskydd tiill mej.....


Jag brummar lite extra för säkerhets skull...

1 kommentar:

Knartens faster sa...

Ja det är skönt nu när det går vara ute på dagarna.
Vi ser att du har fulllt upp på dagarna, så jag antar att du inte skanade mamma så mycket i lördags.

Men tack för lånet av morsan!

Kos från Töcksfors