onsdag 3 mars 2010

Ja ja

..det går bra. Med den nya sängen alltså. Det går bra att sova i den, att somna i den är en annan sak. Om inte mamma sätter sej vid sängen efter gonattpussen så kliver jag rakt ut och går i golvet med ett jättebrak. Kan inte ta mej för med händerna när jag ska över sängkanten för jag måste ha med mej snuttisarna. Alla 4. Utan undantag. Kaaaaaabraaak. Sen kommer mamma... (dåligt samvete kan jag tänka mej..)(äntligen..)

Idag när jag hade duschat så försade jag mej litegrann.. Jag sa att det är roligt på dagis.. Det bara plumpade ur munnen min. Jag hade inte tänkt erkänna det. Tycker att mamma och pappa kan ha lite dåligt samvete för att dom lämnar bort mej men nu är det nog slut med det.. Klantigt av mej.

Hejhopp i morgon ska jag och mamma ha sovmorgon. Ska sova til typ 06.00.

1 kommentar:

Classe sa...

Hej Knarten

Jag är sjuk, Knarte sjuk.