fredag 5 mars 2010

Måste börja tidigt

Jag har så stora och duktiga kusiner. Kusin Vitamin har rekord i pannkaks-ätning och mina killkusiner är duktiga på tevespel och gameboy-spel och liknande.
Det var ett tag sen jag påbörjade träningen i pannkaks-ätning och nu har jag även satt igång med spelträningen. Det är supersvårt men jag ska nog köra ifrån dom snart...

Får lite assistans av pappa ibland. Jag gasar och han styr. Tungan är också behjälplig ibland.....

Höll på att glömma en sak. Jag var på simhallen igår. Min kompis Leif var med och vi plaskade en hel del. Det är dock länge sen jag badade och jag kände mej inte helt säker (så jag höll mamma i ett mycket fast grepp om halsen..). Att duscha var däremot väldigt roligt. Ännu roligare var det att springa runt i omklädningsrummet och smälla igen alla dörrarna till plåtskåpen. Det var dunderkul!
Tror även mamma gillade det (eller ?).


Trevlig helg!

Inga kommentarer: