onsdag 30 december 2009

Tråkigt tråkigt

Dom säger att det är för kallt för att vara ute. Jag som måste UT varje dag. Tråkigt tråkigt. Jag vill ut i friska luften och springa av mej lite. Måtte alla dessa minusgraderna som dom pratar om dra åt pipan snart.

Dessutom har dom (mamma och pappa alltså) hållit på och grejsat i badrummet heeeela dagen och jag får inte vara med. Då heter det att jag ska ut ut ut..... ur badrummet. Jag har erbjudit mej att borra, banka, kånka och bära samt sopa golv och väggar men nejdå...

Inte fick jag sova ute i vagnen idag heller och jag kan inte sova om jag inte får sitta i bilen eller ligga i vagnen. Jaja jag sover förstås i min säng på natten men jag vill INTE ligga där på dagen och protesterade en dryg timme innan jag fick sova på soffan istället...

Sicken sorglig dag. Hoppas det nya året blir roligare..

Inga kommentarer: