tisdag 1 december 2009

Söndag förmiddag

Vi var lite trötta allihopa på söndag förmiddag.


Jag har sett att andra som sover på soffan i bland så jag tog tillfället i akt att testa. Kurade ihop mej med snuttis och nappen och oooops.. Jag somna visst liggande på några böcker och med rumpan på musikapparaten. Sen vakna jag lite tillfälligt och oooops, jag somna igen sittande hos mamma... Kanske lite halvtöntigt att sitta i mammas knä och sova men det bara hände liksom...


Det blev en och en halv timme totalt enligt hon som räknar sånt...

Hur som helst. Jag och pappa åkte en sväng till farfar och Bente sen. Det var kul!!! Dom gav mej godis å... Jag gillar att ha publik när jag rusar runt och stollar mej riktigt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Knerten, takk for du tok deg en tur til Ørje, det var herlig å se deg igjen. Du ble litt sint når pappa sa dere måtte hjem, men det gigg over straks
Klem fra Bente og Farfar