fredag 25 december 2009

Hej hopp!

Undrar Ni hur min julafton var? Om jag fick några julklappar och om jag såg tomten? Om jag blev trött eller om jag har klättrat i granen och pillat på alla paket som låg under granen?


Svar:

Jag hade en dunderbra julafton! Jag fick många många paket och jag träffade tomten. Han var helt ofarlig och en bidragande orsak till detta kan vara att han hade paket till mej....



Fast jag vägrar att krama en SÅ katastrofalt skäggig typ.



Jag pillade inte på paketen en endaste gång och jag har knappt nuddat julgranen. Pappa fick nya hörselskydd av mej och jag hade slips.



Jag fick den här snygga arbetsjackan som jag tjatade mej till att prova på direkten!

Fick även matchande arbetsbyxor! Nu kan jag bli en riktig vägarbetare med mina grävmaskiner!

Jag höll flaggan och humöret i topp hela dagen och glömde helt bort napp och snuttis. Det var dock skönt att få natta och drömma om tomten och alla paket.

1 kommentar:

Classe sa...

Hej Knarten

Verkar som du har haft en superduper julafton.