måndag 21 december 2009

öööööööööörrnnn örrn


I lördags var farfar här och han tycker jag är så snäll att jag fick ett förjulspaket! Så snäll är jag!

Ojojojojojojoooooooj.. Det var en duplo grävmaskin. Det är nog den bästa presenten jag har fått någonsin. Jag har inte lagt ifrån mej den mer än typ 10min sen jag fick den (förutom när jag sover...). Den är så bra och den säger ööööööööörrn öörrrn. Jag börjar arbeta med den ööööööörrnn öööörn innan 06:00 helg som vardag.

Tusen tusen tack farfar!!!

3 kommentarer:

Classe sa...

Hej Knarten

Får jag prova den nästa gång jag kommer på besök?

Knartens lillasyster sa...

Jada det får du. Jag lånade bort den till gammelfarfar idag.

Anonym sa...

Hei Johan!
Va bra du likte førjulspresangen fra oss, men vi vet jo du liker allt som har hjul.
Vi ønsker deg en riktig god jul og håper du får mange presenter fra Tomten
Klem fra Bente og Farfar