måndag 14 december 2009

Diverse

Ser Ni mej? Jag är en tur ute i mitt hus. Det är visst ingen som eldar där ute...Typisk.
Ligger lite efter med bloggandet tyvärr. Jag har helt enkelt inte tid att stilla still och blogga.

Jag är inne i en mycket bra och aktiv period!! Har oändligt mycket energi och mamma säger att jag är högt och lågt hela tiden.


I torsdags var jag, Mormor och mamma på badhuset på Kongsvinger samt att vi hälsade på mamma gammeltant Dagmar och hon blev jätteglad för besöket (troligtvis mest för att hon fick en kos av mej..).
Och ja, jag har bestämt att bestemor nu heter mormor. För jag kan säga mormor och det är ett bra namn.
Jag badade, duschade (det var nästan roligast), åkte hiss, fikade med tante Kjersti, fräste runt i affärer och blev jagad av mamma (som sa att jag inte skulle pilla på allt hela tiden men det va ju därför jag var där eller hur??)


I lördags var Faster, Classe och farmor här för att hälsa på mej. Ingen hängde med i mitt tempo. Fullt ös från morgon till kväll. Det är ju så kul när det kommer folk som vill leka. Jag kan faktisk bli lite trött på mamma och pappa ibland.
Classe gav mej lördagsgodis... Han får en pluspoäng för det.

1 kommentar:

Classe sa...

Hej Knarten

Pluspoäng är aldrig fel.