söndag 27 december 2009

Snö och magknip

Visst är det kul att det har kommit så mycket snö! Det var inte kul att gå i hälarna till mamma när hon skottade för jag tog mej inte nånstans (och hon dängde till mej med snöskyffeln hela tiden). Det har kommit nästan 40cm och mina ben är inte så långa när jag har overallen på.......men sen när den stora traktorn hade varit här och jag och pappa hade plogat med fyrhjulingen så blev det bra.

Var bortbjuden på middag hos farmor idag. Faster, Classe och kusin Vitamin var där och jag härjade friskt men vid middagen fick jag helt tvär magknip och det gav inte med sej förrän jag kom hem några timmar senare. Orkade ingen gröt men det var gott med vatten. Sen slocknade jag totalt. Jag var helt utsliten.... Man blir faktisk sliten av julfirande. Tack för korven farmor (tyvärr orkade jag inte så mycket som jag skulle vilja..)!

God natt!

Inga kommentarer: