torsdag 17 december 2009

Funderingar

Jag gillar att sitta här och titta ut genom fönstret. Jag klättrar upp och ner lite som jag vill.



Mmmmm snuttis är det bästa som finns (näst efter nappen, mamma och pappa).

Ok, jag kan lika gärna erkänna och samtidigt skicka ut en varning. Sånahäringa kökspallar kan vara jättelömska. Erkänner att mamma och pappa har tjatat om att jag ska vara försiktig när jag klättrar upp och ner men jag är ju bäst på att klättra (ja, på det mesta om jag får säga det själv) så jag tog det med en nypa salt.

Det blev en rejäl duns och det gjorde så attans ont att jag inte kunde stå still. Mamma sa att det rann blod ur min mun och nog smakade det äckligt alltid.... Men även det gick över.

Så passa er för kökspallar! Dom kan se snälla ut men dom är opålitliga.

3 kommentarer:

Classe sa...

Hej Knarten

Är imponerad av dina lockar i nacken.
Väntar du på Tomten?

Knartens lillasyster sa...

Jag väntar på att Olää ska ringa... Men hon ringer aldrig..

Classe sa...

Hej Knarten

Ja se tjejer du har nog inte krusat länge nog men det kommer ska du se.