måndag 16 februari 2009

Yum yum lunch!

Idag fick jag yum yum-yum-mat! Har aldrig fått det förut men guuud va gott!




På bilden är jag halvfärdig med lunchen.

Jag åt:

4 av mammas smaskiga köttbullar (gjorda bara för mej)
1 klick gröna ärtor (dom är hemska om dom inte mosas)
1 lass makaroner med sås
- 3 makaroner som hamnade i haklappens ficka (jag fick tyvärr inte plocka upp dom..)
- 5 makaroner som mamma fick när jag va klar...

Jag tränar inför min 5-års dag för då ska jag nämligen äta 8 pannkakor! Min teamkollega kotten, (vi är kotten och knarten) även känd som kusin vitamin Erica, åt 8 pannkakor när hon va 5 1/2 år så jag måste ligga i om jag ska kunna vara värre när jag uppnår den åldern..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du måste ligga i om du ska slå det!
Och inte nog med att hon käkade 8 pannkakor, hon ville ha en till men jag sa att hon inte fick!!
Det var kanske elakt av mig men magen kunde ju spricka... (tror jag i alla fall)
Du får säkert komma till Kotten på "träningsläger" nån gång.

Anonym sa...

kotten anmäler sig!!
- knarten, jag ska lära dig allt jag kan om mat-ätning i STORA lass! ;D tro mig, jag är den bästa läraren du kan få!
bra att du övar i alla fall!