söndag 15 februari 2009

Goda gärningar

Jag och pappa gjorde ju en god gärning igår när vi hälsade på gammelfarfar och idag har jag och mamma gjort en god gärning. Visst är det goda gärningar att hälsa på släkten??

Vi har varit hos Faster Mona och "farbror" Classe och ätit kanelbullar! Jag fick presenter.. måste vara för att jag gör så många goda gärningar tror jag. Ni ska få se bild på dom snart. Funderade lite på det i bilen på väg hem men somnade ifrån alltihopa... Ibland hamnar jag i en riktigt skön sovposition i bilen och just idag va den perfekt och jag sloknade direkt (sitter som en liten greve med näsan i vädret säger mamma...).

Zzzzzzzzzzz....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Knarten.
Slet jä ut dig när du besökte oss idag?
Jä tar det lugnare näste gång så du inte blir så sleten.
Det är kul att leke med dig fast du va lite skeptisk i början.
Höppes att kanelbullen du fick med dig hem smaker.