söndag 1 februari 2009

Igår - besök av farfar!

Farfar va här och hälsade på mej igår! Vi lekte och kosa som bara busen!


Annars körde jag traktor och härja nästan hela dagen. Sen hittade mamma nåt i garaget som jag tydligen fått när jag va liten (va gjorde det då i garaget kan man fråga sej..??). Dom säger att det är ett tåg men jag är tveksam. Jag har ju sett tåg förr. Brio-tåg och Märklin-tåg osv. Dom ser inte alls ut så här.... P.S Jag sitter i tåget (?)


Pappa va med på en åktur han också (det blev lite trångt..). Det va fullt av bollar med på tågluffen också (och lite andra leksaker som är bra att ha ifall resan blir lång.. hihi)!!

1 kommentar:

Anonym sa...

oj det var ett stort tåg du knarten! men jag tror faktiskt att far din har roligare med dina leksaker än vad du har. han är ju så barnslig, till skillnad från dig ;)