tisdag 24 februari 2009

Trött...


Helgens kalasande tog mer på krafterna än jag först ville medge. Jag va så himla trött igår och när vi skulle ut och gå en promenad så somna jag nästan direkt. Det va första gången jag hade solglasögon och jag protesterade ljudligt och aktivt men jag va som sagt trött så jag lät det vara för stunden och somnade. Sov över en lång promenad i den värmande solen. Det va så sköööönt.. Visst är det härligt att sova ute?
Snart är det vår!!
Idag har vi varit på bading igen. Men jag va så trött att jag bara plaskade med lite. Orkade inte härja så väldigt mycket. Sen somnade jag innan morsan fått i 5:ans växel på väg hem..
Annars är allt bra! Jag reser med upp hela tiden! Fast bara när jag är vaken då förstås...
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2 kommentarer:

Anonym sa...

att du är cool med brillor.

Anonym sa...

Whaaaaa!!! Vilka coola brillor!