lördag 14 februari 2009

Hej svejs

Väntar Ni på uppdatering? Det har inte hänt så mycket under veckan. Jag och morsan har bara varit hemma.... Fast jag kan informera om att jag har slutat åla mej fram på mage. Numera kryper jag dit jag ska! Det går mycket snabbare nu och mamma har fullt upp med att säga nej och plocka bort saker som jag siktar in mej på...

Av nån anledning har pappa skruvat upp några grejer som gör att jag inte får ut böckerna ur bokhyllan.. Jag trodde man skulle läsa för att berika sitt intellekt och fylla på ordförrådet men jag får visst inte det.

Det finns förövrigt andra sätt att fylla på ordförrådet och jag gör det bl.a. genom att äta bokstavkex. Det är dessutom gott.

Idag är jag hos gammelfarfar Hans och hälsar på! Ska visa honom allt jag har lärt mej sen sist vi sågs. Klappa händer, visa hur stor jag är och inte minst krypa!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: