torsdag 26 februari 2009

Ny tävling! Häng på allihopa!

Ni som varit hos mej i mitt rum känner till att jag har en påse i sängen som jag sover i. Den sitter liksom fast så att jag inte tar mej upp... Låter hemskt men det är helt ok för jag blir aldrig kall på fossingen min och jag behöver aldrig fundera på om jag ska sitta eller ligga (vilket är en ständig återkommande frågeställning i alla lägen annars..särskilt vid blöjbyten..).

Hur som helst, förra veckan när jag gjorde som pappa sa och råkade missbedömma storleken på satsen, åkte ju min sovpåse i tvätten och jag blev tvungen att ta min tupplur utan den.

Då hände det saker. Men vad hade hänt när mamma kom upp för att titta till mej?


1. Jag sov sammankurad med huvudet i fotändan av sängen.

2. Jag låg på mage och sov med kudden under ena ärmen.

3. Jag stod upp och skakade galler.

4. Jag sov sittande i ena hörnet av sängen med huvudet lutat mot gaveln.



Så, gissa på nu då! Alla får vara med!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Knarten!
Jeg tror nr. 4

Anonym sa...

hmm. inte lätt det här du!
men jag gissar på nr 3.
du har ju mycket för dig så varför inte skaka galler ;)
kram

Anonym sa...

Hej Johan

Jag gissar på 2:an.

Anonym sa...

Hei Knerten, jeg får ta alternativ nr 1, ettersom det kan passe bra på deg. Hva har hendt? er det noen som har vert dumme mot deg, du ser litt mutt ut på kortet.

Knartens lillasyster sa...

Hej Farfar.
Nej dä ä inge fel. Jä ä i grönninga bare serru.

Anonym sa...

Hej Knarte-Barten!!
Jag tror att det är alternativ 1...
Tror nämligen att du låg som Pippi Långstrump, om du har hört talas om henne? Hon är faktiskt lite starkare än din pappa!

Hoppas att vi ses snart igen!

Anonym sa...

Haloj Kompis!

Ja har lite svårt mä ditt språk, men tyckte du sa nr 4.

Gokoz frå Leif.

Anonym sa...

Hej Knarten!

Jag tror på nr.1 men man vet ju aldrig med dig.

Anonym sa...

Jag tror det är nr 4 :-)

Anonym sa...

Får en gissa flera gånger för att öka chansen på vinst?
Står det nöe i Knartebalken om det tro?

Knartens lillasyster sa...

Nej Classe
Du får bara en chans! Men du borde få ett pris för att du ä så duktig på att kommentera! Du kan få en cyper-kos! Catch!