torsdag 19 februari 2009

Jag gör som pappa säger...

Så här är det. Varje morgon vid 6-tiden brukar jag vakna och hojta till om att jag vill ha torr blöja. Jag är jättetrött och vill inte gå upp men jag känner att det "pockar" på så att säga. Sen får jag gosa mej i sängen igen och då brukar jag göra det stora i blöjsen. Sen får jag ny blöjs igen och sen brukar jag sova en timme till. Några gånger brukar jag bajsa ännu en stor laddning till innan jag sover färdigt..Mamma tycker det är lite krångligt det där men så är det. Igår kväll sa pappa åt mej att göra allt i samma blöja och att sova länge. Jag gjorde både och..... Sov till halv åtta och tyvärr fick inte allt plats i en och samma blöja....

Det vill Ni INTE se bild på........

Pyschen och sovpåsen fick åka tvättkarusell med det samma..

Inga kommentarer: