söndag 18 oktober 2009

Rufs är charmigt!

Igår var jag en snabbis hos farmor och kan Ni tänka Er... hon sa att det var lördag (igen!!!).
Då kan Ni säkert också räkna ut att jag fick choklad.. Tiddelipom!

På vägen hem blev jag så förjordat trött att jag somnade. Nån flyttade mej till vagnen där jag fick massa skönhetssömn (inte för att jag behöver det men..).


Jag är mycket nöjd med resultat som Ni kan beskåda här nedan.



Det är förövrigt inte mina fingeravtryck som finns på teven...


Kolla in mina snygga mancesterbyxor... Sköna brallor!

2 kommentarer:

Farfar sa...

Hei på deg knerten, nei minsann du trenger ingen skjønetssøvn, men det er jo herlig med en liten tupplur utpå ettermidagen, det syntes farfar også.
klem fra Bente og Farfar

Leif. sa...

Hej svejs lille vän, du ser helt oskyldig ut till o gjort nåra fingeravtryck...
Fniss.. :-D koz o kram.