torsdag 15 oktober 2009

Full fräs


Idag var jag ledig från dagis och ledig från shopping. Kände mej full av energi och hade typ en miljon myror i mina sköna brallor!
Jag åkte till farmor istället för att vara med mamma till Charlottenberg. Tycker inte det är så kul att gå på biblioteket (jag gillar böcker men jag får ju inte härja fritt där..) och jag hatar att kolla på tyger och pyssel-stuff. Vinkade glatt av mamma när hon lämnade av mej hos farmor.


Hahahaha! Jag och farmor har haft det så bra så. Vi har kollat på en grävmaskin och varit ute i solen. Hon kan inte veckodagarna och det tycker jag är bra för jag fick choklad. Trallalla! (Det rimmade så bra fallera).

Kände inget behov alls av att tala om för henne att det är torsdag idag och inte lördag.

Tusen tack för en trevlig dag Farmor!

Och tack till Bestemor som tydligen har stickat strumpor till mej! Det behöver jag ha i mina kängor!

Inga kommentarer: