söndag 25 oktober 2009

Helgrapport

Igår var jag, faster och mamma på köpcentret. Det var inge kul. Jag var trött och kunde inte somna när det var så j...drans mycket folk runt i kring mej. Men sen gick mamma ett varv på parkeringen och då somna jag pang bom.

Jag vaknade dock i tid för att åka hem. Tänk om dom glömt kvar mej på shoppingcentret..... Jisses..

På vägen hem stannade vi för att handla mat och det är kul! Jag fick springa runt och plocka varor och köra kundvagnen. Det er jag bra på numera.


Idag har vi slöat hemma. Jag är lite snuvig och hostig men energin är på topp! Avslutade dagen med Gråtass. Han är nog min nya tevefavorit. Jag satt still i en timme och kollade. Det är ju så spännande...


1 kommentar:

Classe sa...

Hej Knarten

Borde det inte vara läge för en ny tävling snart?