tisdag 20 oktober 2009

Mera snark

Jag fortsätter ta det heeeelt lungt.
Simningen blev avbokat idag också. Den här gången för att badtanten var sjuk.


Har varit hemma med pappa och vi har brummat runt ägorna några varv på fyrhjulingen och sen har jag coolat mej i vagnen.


Hörde Ni förresten att jag skickade grattishälsning till Monjä (fortfarande Gunnar grannen..) igår?? Han fyllde 70 år under helgen och jag hälsade grattis och sa att han borde köpa sej ny bil och låta den gamla volvon som han haft i drygt 30 år få vila... Önskade även en rivig låt till honom. Hihihihiiii
Han kom in och tackade för hälsningen igår kväll. Han sa att dom ringt från volvo men jag tror han ljög. Han är lite lurig han... Knackar inte på dörren utan bara rycker upp dörren och kliver in, men jag blir inte rädd för jag känner honom. Kollar ju in honom genom köksfönstret varje dag...

1 kommentar:

Leif. sa...

Hej kompis, du ä en snäll liten krabat du.
Koz frå Leif.