torsdag 1 oktober 2009

Matglad jag?

Ja, jag är duktig på att äta. Det säger mamma och pappa och fröken på dagis och alla jag känner. Men det finns tillfällen då jag är GRYMT duktig på att äta.

Det är när jag serveras pannkakor eller pyttipanna. Det är så fantastiskt gott. Korv och köttbullar går också bra men pyttipanna är väldigt gott just nu. Idag fick jag det. Yummi yummi!


Det hamnade några bitar i haklappsrännan men dom fiskade jag upp efter efterrätten. Ibland skippar jag helt enkelt efterrätten och fortsätter med middagen. Så gott är det....

3 kommentarer:

Kusin Vitamin sa...

Mmmm! Pyttipanna är jättegott! :P
Tänkte att jag skulle få träffa dig någon helg framöver, vi kanske kan äta pyttipanna eller pannkakor då? Mamma (din faster) gör jättegoda pannkakor! ;)

Knartens lillasyster sa...

Ahhh då bokar vi en dejt där! Klappat och klart! När åker du hem till din mamma?

Kram till kusin vitamin!

Linnéa sa...

Mat är inte gott. Hujjedamej.

Men jag har också sån där haklapp och tallrik :-) I ROSA!

Kram på dig Knartebarten