fredag 2 oktober 2009

Nej inte idag

Nej nej. Det var ingen bra dag på dagis idag. Jag vaknade alldeles för tidigt (före 0500..) och allt blev fel från början. Sen hade mamma mage att åka ifrån mej på dagis. Jag gillar mina fröknar men ibland är det bättre med mamma..


Sen somna jag strax FÖRE lunchen. Det är inte bra... Jag kom liksom helt ur spår när jag vaknade och hittade inte rätt igen (trots att det var pannkakor till lunch..). Då ringde vi på mamma. Jag var så uppe i varv att jag inte hade ro på mej att kosa med henne men när hon pratade med mej så mjuknade jag.. hihihiiii. Mamma... mamma.

Sen åt jag minsann upp både min egen portion med pancake och den som blivit över. Då blev allt så mycket bättre.


Falleri fallera sa jag då och vi åkte hem och lekte ute i solen.


Jag såg kossorna och dom råmade högre än mej. MOOOoooooooo!

Inga kommentarer: