måndag 12 april 2010

Kalasdagen med stort D


I går var det den stora kalasdagen! Jag hade flera sittningar och fick blåsa ut ljusen på tårtan flera gånger. Hade dock aldrig tid att smaka på själva tårtan... Jag minglade frisk med dom flesta med några få undantag.

Ni ska få se ett urval av bilder från dagen och säkerligen kommer Ni få se bilder på flera av presenterna efter hand. Jag fick en stor fin John Deere traktor, en grusbil som bööp-ar nåt alldeles otroligt häftigt, sommarkläder, Alfons-bok, gråtass-traktor, en spis (hurra hurra), kastruller (av min snälla kusin, dom är så bra kusin vitamin!), en superduper grävmaskin till sandlådan, en racerbilbana i trä och en fin blå trehjuling!!


Jag och mormor och tante Hilde sparkade fotboll. Jag lurade till mej bollen hela tiden.. dom va chanslösa mot mina små snabba ben (för dagen iklädda mina supercoola gummistövlar).

2 kommentarer:

Kusin Vitamin sa...

Tack för att vi fick komma och fira din stora dag! :D Det var jättekul, härligt å höra att du tycker om alla dina presenter. Förstår om du är nöjd! :)
Kos!

farmor sa...

Vilket fint kalas Du hade och kalasväder också.Tack för att jag fick kommma, och så många BRA saker Du har fått