onsdag 7 april 2010

Hipp hipp

Hurra hurra hurra hurra för jag fyller 2 år idag!

7 kommentarer:

farmor sa...

GRATTIS! ha en bra födelsedag,jag kommer på söndag

Mormor sa...

Gratulerer med dagen Johan !!!!!
Ser deg på søndag

Classe sa...

Hej Knarten.

Just nu sitter jag i Polen och kom på att det är din andra födelsedag idag.
Grattis på födelsedagen Johan och jag kommer också på söndag.

Många grattis koozar från mig.

Knartens faster sa...

Hipp hurra för världens bästa Knart!!!

Hoppas att de har sjungit för dig på dagis idag, annars...

Ses till helgen

Kusin Vitamin sa...

GRATTIS! :D Tänk att du redan är två år. Tycker inte du också att det har gått fort?
Ska bli kul å se dig på söndag. Jag ska fjäska i massor för dig så du inte är så skeptisk till min närvaro! ;)
Kos!

Leif sa...

Hipp hipp hurra o grattis på födelsedagen lille vän, hoppas du haft en superbra dag!!!

Hjärtliga häls frå Leif..

Bente og Farfar sa...

Hei Johan, gratulerer så mye med 2årsdagen, håper dagen har vært bra.
Vi gleder oss til søndag, vi sees da.
Klem fra Bente og Farfar