torsdag 1 april 2010

Besök

Hej alla glada påskgubbar och käringar!

Idag har jag haft besök av farfar och Bente! Jag blev så glad för det var riktigt ruskeväder och jag bävade för att det skulle bli en hel dag ensam hemma och inne med mamma. Puh...

Farfar förstår mej precis när det gäller allt sånt som brummar. Dumper och grävmaskin och lastbil och traktor och ja allt. Bente hänger med på det mesta hon också. Vi lekte på mitt rum och jag visade även upp mammas rot- eh.. jag menar pysselrum.


Vet Ni, i måndags så var jag på världens bästa utflykt med dagis. Bara 100meter från dagis finns det 2 stora grävmaskiner och vi gick dit för att kolla på dom. Jag kollade noga noga och missade helt gruppbilden som togs av oss framför den ena grävmaskinen. Jag blir ju fotat varje dag så när jag äntligen får chansen att ta på en grävmaskin så skiter jag i fotograferingen....

Glad påsk!!! Kuckeliku! (blir tyvärr ofrivilligt påverkad av den täta förekomsten av kycklingar och hönor i min närmaste omgivning..)


3 kommentarer:

Classe sa...

Hej Knarten

Glad påsk på er.

Leif sa...

Hej Knarten!

Gla påsk.

Koz frå mej.

Leif sa...

Hej Knarten!

Gla påsk på dej..

Koz frå mej.