söndag 4 april 2010

Det var så bra

...hos farmor! Jag sov hela natten i farmors säng och vi har haft så mysigt så. Varit ute i solen, kollat på vattnet under bron, jag har åkt i kärran och hittat en hjullastare.
Idag fick jag till och med pannkakaka till lunch. Livet kan inte bli bättre!
Och du pajmoj, tusen tack för påskbrevet med kläderna. Koooos!

Vet Ni, mamma har klippt bort min fina korkskruv... Hon ordnade "Salong Bergbacka" i badrummet med spegel och stol men jag grina när jag såg mitt fina hår trilla ner i mitt knä.......
Buhu.... men mamma säger att jag blev fiiiin i håret. Ni får kanske se en bild i morgon.

God natt!

2 kommentarer:

Knartens faster sa...

Vi får hoppas att hon sparade den fina locken du hade, sån kan man inte bara kasta!

Godnatt och kos från Töcksfors

Knartens lillasyster sa...

Ja jag tror hon sparade den i en påse. Jag hade hellre haft den sittande på plats...