lördag 27 februari 2010

Läget är...

...under kontroll och jag tar en timeout. Har plogat snö hela förmiddagen.

Det är ok att vara sliten efter en hel vecka på dagis. Det har varit en bra vecka och även om jag fortfarande inte gett upp att vara en "nej-säjare" så har jag glatt vinkat när pappa har lämnat mej.


Ramlade och skrapade upp mej lite i pannan i fredags men det gick bra det med. Jag vill inte gärna lipa när Ol`ä ser mej...
Hostar och snuvar lite men jag har ingen feber och humöret är fint. Men kom inte hit idag farmor! Jag vill inte ha skulden för att ha smittat dej ännu en gång......
Trevlig helg allihopa.

3 kommentarer:

Farmor sa...

Du ser så frisk ut, så jag tror inte att du har några elaka basiller nu

Leif sa...

Hej svejs, kan itte va på topp jämt kompis..
Trevlig hälj pårrä..

Classe sa...

Hej Knarten

Har du skötta nöe snö idag då?
Det kan inte va kul att va ute nu när du bara ser en snövägg och himmel.

ha re bra