tisdag 16 februari 2010

Helgrapport

Ifall Ni undrar hur jag hade det hos Faster och Classe (och min mysko kusin) så kan jag säga att jag hade det jättebra. Jag fick ju uppmärksamhet hela tiden. Inte säkert att dom håller med mej om att det var toppen då min mage var lite i olag (smärre olyckor som inte är nåt att hänga upp sej på enligt mej..)

Jag fick mysa i sängen på söndag morgon och vi var ute och pulkade flera gånger!
Jag kommer gärna tillbaka. Fint om fläkten i taket är avstängd och min kusin fjäskar redigt för mej...

3 kommentarer:

Kusin Vitamin sa...

Jag ska göra mitt bästa och lägga på charmen nästa gång vi ses!
Fastän du var skeptisk till min närvaro så tyckte jag det var kul att du hälsade på oss.

Knartens faster sa...

Ja visst hade vi det bra i helgen.
Att magen inte var helt i ordning gjorde inte så mycket, du höll i alla fall humöret på topp! Och det är ju viktigast. Vi njöt av din närvaro hela tiden, trots smärre olyckor : )

Fläkten SKA vara vara avstängsd nästa gång, jag lovar.

Vi kanske ses redan till helgen, hörde rykte om att mamma fyller då.

Kram och kos från faster

Classe sa...

Hej Knarten

Du får komma tillbaka så mycket du vill.

Nästa gång du kommer så får du gärna ligga åt andra hållet i sängen och sparka på Mona istället för mig! ☺