torsdag 11 februari 2010

Tiddelipom!

Jag tog helgen tidigt den här veckan. Råkade äta lite baklänges igår kväll och då får man inte åka till dagis på några dagar. Alltså, jag tog helgen redan onsdag kväll. En sorts spysjukan-karens,
men jag är frisk som en fisk. Det var bara fläsket jag åt till middag som tumlade runt ett varv för mycket.

Idag har jag och pappa tagit det helt lugnt. Vi har plogat lite och grejsat lite. Vi har även haft några halvt om halvt högljudda diskussioner och i ren protest så somnade jag ifrån alltihopa. Suck, pappa kan faktisk bara välja, antingen gör han det enkelt för sej (och låter min vilja råda) eller så gör han det inte. Han har en egendomlig förmåga att välja fel.....

Trevlig helg!!

1 kommentar:

farmor sa...

Du din busunge,nu har du smittat mej så jag har varit sjuk hela veckan. kos från Farmor