söndag 21 februari 2010

Veckosammanfattning

Det här har varit en riktig nej-vecka. Jag vill men vill inte. Jag vill ha mjölk - nej nej neeeej!!! Jag vet inte varför men det bara blir så. Vi har några hetsiga diskussioner varje dag... Jag blir trött och less på det.


Annars är allt fint. Det har varit kalasande och bullätandet hela helgen. Massa besök och det är dunderkul. Hade besök av mina två killkusiner idag. På bilden får jag grejsa med H's nintendo-grej. Vilken grej! En sån måste jag ha.

Jag har förstås plogat snö under helgen också. Det har kommit drygt 50cm dom senaste dagarna. Totalt är det så mycket snö nu att jag nästan bara ser snö och himmel när jag går ut.. Så höga är kanterna....


Idag tog jag ut svängarna rejält. Började dagen med 2,5 smörgås (grovt bröd med skinka), sen blev det en kanelbulle i sängen med mamma (jag serverade frukost på sängen), en näve russin och en banan till mellis, en normalstor portion med lasagne och lite grönt till, 3 kanelbuller + 1,5 bit chokladtårta när gästerna var här (norpade en halv bulle av min ena kusin också) samt 2,5 halv varmkorv till middag/kvällsmat. Skippade gröten men frågade efter godis (det fick jag inte...hmpf)

Brukar inte äta så onyttigt annars men är det kalas så får man offra sej. Hann med att slagga lite på soffan en stund också (råkade välta omkull...)

1 kommentar:

Kusin Vitamin sa...

OJ!!! Du kan då äta du Knarten! Riktigt imponerad måste jag säga! :)
Kos