onsdag 16 september 2009

Nu ska jag börja

På måndag ska jag och pappa börja skolan. FÖR-skolan. Undrar om det är livat där eller om jag kommer få gå och dra benen efter mej.. Det måste ju vara tjejer där. Jag och pappa har bestämt att vi ska kolla på tjejer. Vi vågar inte berätta det för mamma.... Jag måste liksom vara bara hennes "guttebass"...
Jag badade förresten igår. Det var lika skojsigt som vanligt. Jag hade flytringar på armarna men bottnade....hihihiii.. Men som jag konstanterat tidigare, den där badtanten är småskum.. Mamma skickade iväg mej till henne och nog förstår jag taktiken. Det gäller att simma fort som busen tillbaka till mamma. Vi ska minsann skrämmas till att simma. Jodaså atte...

2 kommentarer:

faster sa...

Oj oj oj, det var värst!
Du börjar bli så stor, du är inte den lilla söta bebisen längre. Nu är du bara söt ;o)

Men det går väl ibnte att skrämma dig?? Badtanter är ju bara en vanligt tanter!

Anita sa...

Va kul att du skriver att du ska börja på förskolan och inte dagis.
Om det inte är några snygga tjejer där, är du alltid välkommen till oss på Solstrålen.Vi har många söta tjejer till dig. Du skulle passa fint in i gänget för vi råkar bara ha de goaste barnen och dit verkar verkligen du höra.

Förskolefröken Anita