måndag 28 september 2009

Kan man byta?

Funderar på att vända mej till allmänna reklamationsnämnden.
Jag beställde curling-föräldrar men det var inte vad jag fick.

Kan jag få byta tror Ni?

Eller finns det nåt annat ställe man kan vända sej när man anser sej leva i en ikke-demokratisk familj? Jag får alldeles sällan som jag vill när jag protesterar... Blir ständigt nedröstad.

Jag får inte klättra från soffan och upp i fönstret och inte ens stå på en köksstol!!??!!

Hmmm jaaaa jovars.
Nu vet jag, bästa förslag på åtgärd premieras av mej! Häng på!

2 kommentarer:

Linnéa sa...

Samma här Knarten! Vi måste starta en klubb.

Kram Linnéa

Knartens faster sa...

Du får ta och komma hit till Töcksfors, jag lovar att du får göra (nästan) som du vill hos oss ;)
Vi får ta och planera in en dag som kusin Vitamin också är här.

Koz och kläm till dig