fredag 4 september 2009

Hej hopp!

Två dagar på raken har jag fått oväntat besök. Igår kom Classe och faster Mona och idag kom Bestemor när jag satt i badbaljan! Jag blir jätteglad när det kommer besök! Nån som jag kan sjåpa mej för och stoja och stöka med. Hihihihi! Det är så tråkigt med bara mamma och pappa.

Dessutom fick jag presenter! Jag fick en superfin väggbonad med elefanter på av faster och Classe och av Bestemor fick jag en traktorbok! Superdupert! Jag ska ta kort på bägge presenterna i morgon så ska ni få se. Jag fick en film av faster också. Magnus och Myggan. Har inte haft tid att kolla så noga på den än.


Annars kan jag rapportera att jag var på köpcentret igår... Det var ok. Jag fick lite grejer. Nytt pussel som är lite halvsvårt men det är bilar och tåg så det funkar fint att kolla på.


Jag fick också en häftig grej som vi satte upp på mitt rum idag. Det är en bil som jag kör! Det är iallafall jag som sitter i den varje gång jag kollar.. Hihihihiii! Snyggt!

Kolla noga så ser Ni att Byggare Bob är med i bilen också.... Han vinkar!

1 kommentar:

faster Mona sa...

Hej svejs!
Ja du kan verkligen sjåpa dig, du for runt som en virvel ända tills pappa gjorde iordning dig för kvällen.
Har du lite energi till övers så kan jag gärna ta lite.
Tiddelipom, som du brukar säga ;o)