fredag 18 september 2009

Några av dagens händelser

Jag ska inte på Årjängs-Marten. Vem det nu va som fråga (anonym...?? kul att få kommentarer, särskilt när jag vet vem som skrivit....)




Hur som helst. Gjorde en stor och banbrytande upptäckt idag. Efter att ha tömt duplo-lådan för femtioelfte gången kom jag underfund med att den var en perfekt låda att stå på.. En ny värld öppnade sig. Ohoooo...


Sen har jag gått ett antal ronder med min jättebamse. Han bor i mitt rum och är vansinnigt kramsjuk. Jag måste lägga mej på honom för att få stopp på rabaldret. Puh... Det är kämpigt värre...

2 kommentarer:

Classe sa...

Hej Knarten

Ja du har fullt upp du min vän.
Jora sö atte dä va jä som undra om du skulle på marten eller inte sörru.
Klickade fel vettu det skall inte upprepas.

Knartens lillasyster sa...

Bra!