onsdag 2 september 2009

Äntligen kom dom

Som jag har väntat på att dom ska komma och gräva här utanför hos oss.
Det har ju dröjt flera månader, men äntligen idag kom dom.


Grävmaskinen sto parkerad här utanför igår när jag kom hem från farmor. Sicken himla tur att dom inte började igår utan först idag när jag var hemma. Puh.... Va hos farmor nästan hela dagen igår.

Redan när jag gick upp klockan 7 idag var dom igång och det stod en stor lastbil här ute.
BÖÖP bööp!

Jag hade full koll medans jag åt frukost och sen bad jag morsan lägga på ett kol så att vi kom ut fort fort fort.
Jag bjöd dom på kaffe och bullar för att försena dom så mycket som möjligt men dom åkte iväg alldeles för tidigt ändå.... Jag kastade mej ner på backen och tjöt men dom kom inte tillbaka....
Livet är hårt.... Jag får ALDRIG som jag vill.


2 kommentarer:

Leif sa...

Psst kompis, vet var han lägger nyckel, så chansen finns att du kan smyga i väg o låna den!
Kram kram.

Classe sa...

Hej Knartebart.

Idag så va det full fart på dig.
Du visade mig hur grävmaskinen fungerar så nu kan jag det.
Misstänker att du somnade ganska fort för det gick i 120 hela tiden.