lördag 4 juli 2009

Varmt varrmt bada bada

Ohhooo hej hej!
Ursäkta bristfällig uppdatering av bloggen min. Det har åskat med jämna mellanrum så vi har inte haft igång varken teve eller dator igång på hele veckan. Fridfullt också på ett vis. Då han jag ägna mej åt att mina 3 huvudsysslor. Äta, sova och bada.


I torsdag badade jag väldigt tidigt på dagen. Det var lite dåligt planerat...




Jag va först ut på morgonen och upptäckte till min stora glädje (innan pappa upptäckte det) att det var kvar vatten i min pool sen kvällen före. Skyndade mej i....... ohooooooo så kallt det var. Tur att jag hade kläderna på.. Brrrrr....


Har varit en tur hos gammelfarfar denna veckan också. Alla som bor där på ålderdomshemmet hade sina dörrar öppna för mej (utgår att det var för min skull) så jag passade på att hälsa på så många jag hann med.

Inga kommentarer: