måndag 13 juli 2009

Den första boken om Knarten

Jag har gett ut en bok. Min blogg i bokform.






Mamma beställde den från Blurb och om det är någon av mina läsare som vill ha sitt alldeles egna exemplar (jag kan ev. signera den om Ni vill) så kan hon beställa flera. Kostar ungefär 42euro inkl.frakt. Frakten kanske blir lite billigare om det blir flera böcker. Kommer från "over-there". Hör av Er till mamma snarast om Ni vill ha en egen bok!!!

Nästan 250 sidor och en direkt kopia av bloggen. Formatet är 18x18 cm och mjuk pärm. Andra varianter kan väljas men då blir det dyrare.

Jag är jättenöjd med min första bloggbok om mitt första år som bloggare.

1 kommentar:

Bente og Farfar sa...

Hei Johan og takk for besøket, Bente og jeg koste veldig når du kom på besøk her om dagen, du strålte som en sol hele tiden. Vi vil ha en sånn der bok som du har gitt ut, husk på å si det til mamma når hun kommer hjem.
Klem fra Bente og Farfar