söndag 26 juli 2009

Hallojs!

Jag har varit bortrest! Igår blev jag till min stora förtvivlan lämnad hos tante Kjersti och onkel Lars och mina kusiner Edward och Halvard. Jag blev väldigt arg just när mamma åkte men fattade snart att det var lönlöst. Jag är ju inte dum. Hon åkte och jag blev kvar. Typisk.


Fast det blev hur bra som helst! Mina kusiner är superdupersnälla och jag gillar min moster men inte onkel Lars. Han har mustasch...

I natt sov jag i min resesäng tillsammans med med 14-åriga kusin Edward på hans tuffa rum... Sov så gott så. Han hjälpte mej hitta nappen när jag vaknade under natten. Fint. Tufft...

Det var roligt att vara där. Jag kollade in alla deras leksaker och dom har en stor traktor och massa gräsmatta och cyklar och ja jag vet inte va allt heter ens. Dit ska jag åka flera gånger. Schysst mat också! Hihihi!

Kan annars rapportera att jag har 10 tänder nu och det kommer ta mej busen fler ändå. Det gör ont och jag är lite ledsen för att det kliar så förbaskat.

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag har INGA tänder jag!

Linnéa sa...

Det va Linnéa som sa...;-)