fredag 31 juli 2009

Igår var det torsdag

..och då äter man pannkakor har jag fått lära mej.



Det smakar gott även om jag av nån anledning inte får blåbärssylt på min pannkaka.



Det blev kvar en liten bit i skålen och jag testar en ny metod för att få tag i den också. Det funkade.

För nöjes skull kan jag berätta en liten lustig episod som inträffade när jag hade en STOR bit pannkaka liggande i min skål... Skålen har nämligen en gigantisk sugpropp under för att den liksom ska stå stadigt på bordet. Det gör den oftast inte men just idag hade nån j..kel (läs pappa) satt fast den ordentligt. Men jag är minsann inte den som ger mej så lätt. Jag tog ett redigt tag med båda händer och TJOFF så släppte den från bordet och pannkakan flög...
Hihhihhiii Lyckat!

3 kommentarer:

faster Mona sa...

Kan tro att det det var kul när pannkakan flög iväg...
Erica nös ut spaghetti över hela bordet när hon var som dig. Det tyckte hon var kul.

Har du hört talas om nåt som kallas dagis?
Är det nåt som du har tänkt att gå på??

Classe sa...

Hej Knarten
Du måste lägga in i knartebalken att du alltid skall ha sylt på pannkakorna.

Knartens lillasyster sa...

Jag är egentligen inte så förtjust i sylt. Det är så sött... Och jag är tillräckligt söt ändå.. Hihi!